Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

ο καλλιτέχνης !


Χθές μεγάλη μέρα ! Είπα να σουλουπωθώ λιγάκι γιατί η ρίζα κόντευε  να φτάσει στο αυτί ! Είχα κλείσει ραντεβού μέρες πριν γιατί συνήθως γίνεται λαϊκό προσκύνημα . Πήρα τα κουβαδάκια μου και πήγα ! Παρκάρω κλασικά απέναντι στο πάρκινγκ του Βασιλόπουλου και μην την είδατε ! Στην άλλη πλευρά του δρόμου στον αριθμό 361 της Κηφισίας στην Ερυθραία (απέναντι σχεδόν από το la cigale) βρίσκεται ένα κομμωτήριο που δεν μοιάζει με τα άλλα ! Ψυχοθεραπευτήριο το λές καλύτερα!Το όνομα του ευαγούς ιδρύματος :  "Α22" !  Ο κάτωθι εικονιζόμενος είναι ο doctor!


Το αγόρι της φωτογραφίας το λένε  Άγγελο ! Και ΝΑΙ του οφείλω ότι αυτή την στιγμή έχω μαλλιά στο κεφάλι μου και δεν κυκλοφορώ σαν τον Γιουλ Μπρινερ ή στην καλύτερη με περούκα ! Ο Άγγελος που λέτε πήρε τα μαλλιά μου από στάχτη και μπούλμπερη , που μου τα έκανε γνωστός κομμωτής και τα έκανε μαλλιά ! κανονικά  , υγιή και απαλά !
Ε! του οφείλω του ταλέντου ένα ποστ !
Γενικώς δηλαδή είναι ταλέντο ! και στην διακόσμηση ! οι κατασκευές που θα δείτε παρακάτω είναι δικές του!


Ο Άγγελος λοιπόν , δεν κάνει ανταύγειες ! Κεντάει ! Όποια πάει δεν ξαναφεύγει! Ορκισμένες όλες του οι πελάτισσες ! Μια εξ αυτών και εγώ ! Πρόσφατα μπήκε στο κλάμπ και η αδελφή μου την οποία έκανε καστανή με μεγάλη επιτυχία !
Επίσης μεγάλη επιτυχία είναι και το λούσιμο εκεί  με έξτρα μασάζ για τις κουρασμένες μάνες που θα απολαύσετε ! Χθές παραλίγο να με πάρει ο ύπνος στον λουτήρα! Στο κούρεμα δεν υπάρχει ! Εμένα που τα μαλλιά μου είναι τελείως ζαβά , καταφέρνω και τα φτιάχνω μόνη μου!
Ο χριστιανός αυτός όταν έχει κέφια κρατλαμε την κοιλιά μας απο τις ατάκες που πετάει !επίσης έχει μεγάλη υπομονή ! Χθες ενώ τελειώσαμε τις ανταύγειες και πηγαίναμε για κούρεμα πήρε ο καλός μου που δεν προλάβαινε να πάει Σούπερ μάρκετ και ναι! ναι λέω ! ο ήρωας Άγγελος έκανε υπομονή και πήγα σαν την Αστέρω με βρεγμένα μαλλιά απέναντι στο Σούπερ μάρκετ , ψώνισα και ξαναγύρισα για το ρεκτιφιέ ! Και ήταν και με πυρετό ! Και ευχαριστώ αγαπημένε για την υπομονή και την κατανόηση κάθε φορά που καθυστερώ!

Με όλα αυτά  plus την ψυχοθεραπεία που σου κάνει θα έπρεπε να παίρνει κεφάλια στις τιμές αλλά οοοοοχι όπως και προ κρίσης ήταν προσγειωμένος έτσι και τώρα έχει προσαρμόσει τις τιμές στα σημεία των καιρών !

Κάντε μια δοκιμή και δεν θα χάσετε ! Εγγύηση !


1 σχόλιο:

  1. ποσο δικιο εχεις! Παω τοσα χρονια σε αυτο το ΠΛΑΣΜΑ !!! ειναι color expert! Δεν ξερω κι εγω ποσες κοπελες με ρωτανε αν ειμαι φυσικη κοκκινομαλλα και τους δινω απλα το τηλεφωνο του! πολυ πετυχημενο το αφιερωμα σου! ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή